Nowe opony turystyczne Dunlop dla marki Harley-Davidson

Dunlop D407TaPierwszy kalendarzowy dzień wiosny z nami. A jak wiosna to i motocykle. Wreszcie :-)… Dla posiadaczy maszyn turystycznych pojawiło się trochę nowości na rynku. Jedną z nich jest tylna opona  marki dunlop – D407T. Pracę nad nią prowadzono z udziałem firmy Harley-Davidson®. Będzie fabrycznie montowana we wszystkich turystycznych modelach motocykli Harley-Davidson® produkowanych w 2014 roku. Ponoć cechują się dużą trwałością i zapewniają bezpieczeństwo na drodze w każdych warunkach.

Multitread Compound Technology

W modelu D407T zastosowano technologie opon drugiej generacji oraz Multi-Tread.

technologia multitread 1Multitread Compound Technology to rozwiązanie polegające na  połączeniu wysoce trwałego i odpornego na ścieranie składnika mieszanki w środkowej części opony z zapewniającymi wysoką przyczepność składnikami w barku ogumienia.

Opona została zaprojektowana tak, aby zapewniać jak najwyższe osiągi i przebiegi dłuższe od poprzedniego modelu, bez pogorszenia przyczepności i dobrych właściwości jezdnych.

Dzięki technologii Multi-Tread wg producenta uzyskano możliwość dokładnego dostosowania opony do wymagań motocyklistów. Zachowując kluczowe zalety modelu D407, takie jak wysoka przyczepność i właściwości jezdne, model T oferuje dodatkowo posiadaczom motocykli Harley-Davidson dłuższe przebiegi.

Opony na pierwsze wyposażenie

dunlop D407TD407T, stanowiącą standardowe wyposażenie motocykla Touring z 2014 roku, ale można je także montować w starszych modelach firmy Harley-Davidson® z lat 2009-2013.

Firma Harley-Davidson® jest ikoną wśród producentów motocykli. Pasjonaci tej marki oczekują od swoich maszyn przede wszystkich niezapomnianych wrażeń z jazdy. Od ponad 30 lat Dunlop opracowuje i  produkuje opony stosowane jako oryginalne wyposażenie w motocyklach Harley-Davidson®.

Przód (F)/ Tył (R)

Rozmiar

Indeks L/S

TT/TL

D407T

R

180/65 B 16

81H

TL

Podsumowanie

Na rynku pierwszego wyposażenia w motocyklach Harley-Davidson Dunlop jest królem. Jednak na europejskich drogach bieżniki z pierwszego wyposażenia jak np D404 nie były szczególnie ukochane przez samych użytkowników. W wielu przypadkach zamieniano je np na Metzelery Marathon, które lepiej spisywały się w zakrętach i na mokrych drogach. Kierunkowa rzeźba i koncepcja  nowego D407T wygląda obiecująco i ciekawi mnie jakie będą odczucia kierowców w ich przypadku.  Jeśli ktoś z Was będzie miał okazję użytkować – zapraszam do komentowania.

Pozdrawiam
Justyna, NetCar

Źródło: Opracowanie NetCar na podstawie materiałów prasowych Dunlop

 

This course discovers pay people to write essays a methodology for designing e-learning objects